Pagina wordt ingeladen, even geduld

1

Veelgestelde vragen over: "Hoe kan ik een artikel omruilen of retourneren?"

Artikelen kan je overeenkomstig de wet van 6 april 2010 betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming binnen de 14 kalenderdagen retourneren.

Dit enkel op voorwaarde dat de goederen niet gedragen werden, noch gewassen of behandeld werden. De artikelen dienen in de orginele verpakking te zitten met een geldig aankoopbewijs. 

De kosten voor retour zijn voor eigen rekening van de klant.

Optie 1:
Je brengt het pakje terug naar de winkel en wij handelen de retour of omruiling ter plaatse af.

Optie 2:
Je verpakt de artikelen samen met het retourdocument die je wenst terug te sturen netjes in. Je kan hiervoor de oorspronkelijke verpakking gebruiken en verstuurt deze op eigen kost terug naar onderstaand adres: 

NV De Proost
Halsesteenweg 350
9403 Neigem (België)

Na een grondige kwaliteitscontrole van de geretourneerde artikelen brengen wij de omruiling of de terugbetaling op jouw betaalrekening in orde.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief & stay up-to-date!